søndag 29. juni 2008

Ny Bil



I går fikk vi endelig bilen vi har ventet på i seks måneder. Blir ikke registrert før over helga, så imens kjører fruen i huset rundt med prøveskilt. Og for en bil. En drøm å kjøre og en drøm å se på. "Heldigvis" er mannen på sjøen akkurat nå, for når han kommer hjem blir jeg nok henvist til passasjer siden...Så enn så lenge nyter jeg å kjøre rundt i vår splitter nye Ford Mondeo:)

Holder på med en Tilda og noe annet småtteri, går bare ikke så fort i svingene. Kommer med bilder så snart det er ferdig:) Ønsker alle en flott sommeruke:)

7 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Kjempefin bil!! Jeg blir oftes henvist til passasjer siden jeg også!!! Menn og bil vettu!
Gleder meg til å se hva du ordner nå!!
Ha en fin uke!

home 4us sa...

Grattis med ny bil. Den var rålekker. Ja det er herlig med god kjørekomfort. Her i gården går det bare i merzedes.

Har også sydd en Tilda for ikke lenge siden. Jeg forstørra mønsteret og har den hengende på badet ved sommerhuset.
Ha ei fin fin uke:)

Prinsesse Elin sa...

Fine felger også:O)

Den gode feen sa...

Så fin!!! Me skal også kjøpe oss ny svart Ford Mondeo :) Kjekt med tilbakemeldingar om du syns den er god å kjøre og slikt. Har de bestilt mykje ekstrautstyr?

Torill sa...

Gratulerer, den var flott! Hadde vore kjekt med ein blank og ny bil, men min gamle Peugeot får halde nokon år til :-)

janne - kathrine sa...

Gratulerer med ny bil!

Den er kjempelekker :-) Vår forrige bil var en Ford Mondeo stasjonsvogn, men med det forrige karosseriet. Var veldig fornøyd med den også, men den hadde ikke 4 hjulstrekk - så derfor byttet vi den inn.
Ble oppmerksom på den nye Mondeoen for et par mnd. siden. Kjørte forbi og tenkte - jøss, hva er dette for en lekker bil? Ble overrasket da jeg oppdaget at det var en Mondeo :-)

Kjøre pent da ;-)

Karna sa...

Grattis, her kommer Oliver å kose seg....nå har du sagt det! HA HA HA neida, kos deg i det nye gliset, kjekk å ha når vi skal handle inn pø til huset ikke sant...fniiiss...