mandag 2. juni 2008

Sommeren har kommet!!











I dag har været vært helt fantastisk. Jeg og veslemor har vært ute i hele dag. Først dro vi til byen og møtte ei venninne, satt i sola og koste oss med kaffe og softis. Mens vi satt der kom plutselig avisen og ville ta bilder av oss, de skulle ha en is reportasje. Så i morgen får alle vi kjenner se at jeg ikke er fullt så streng som jeg sier..kremt.. Ingen får gi veslemor søtsaker, da jeg synes det er fryktelig unødvendig å gi små barn det, men i avisen i morgen får alle se ei lita storfornøyd ei,med softis rundt hele truten.he.he.


Etter byturen dro vi til min bror og samboeren og grillet..Veslemor koste seg på et teppe på gresset, ikledd bare soldrakt og solhatt. Pludrende mens hun studerte kongler og gress. Å være mamma er så utrolig herlig!.


Utslitt etter en lang dag fant hun senga klokken halv sju.Da sprang mor utenfor huset og knipset litt blomster bilder. Utrolig mye fine blomster som spretter opp i skogkanten.


Helt til slutt..takk til bror og Linda for en flott dag, kos at dere tar vare på oss når jeg er gressenke;)






3 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Har du vært hos meg ja..Hmmm..hven er da du??
Koselig at du liker deg der da!
Bare send mannen din hit så skal jeg hjelpe han så godt jeg kan!
Klem fra meg!

Christinas låvebutikk sa...

Åh jo da husker jeg deg vettu!
Koselig at du har blogg da! Skal legge linken din inne hos meg! Kommer innom deg igjen!
Ha en nydelig uke videre!!

Hulda sa...

Så fine blomsterbilder! Ja, det er deilig med sommer. Gleder meg til ferie, 27.juni. :) :)