mandag 9. juni 2008

Utfordring.

Jeg har fått en utfordring fra Mali-mo. Koselig:)

1. Hva gjorde du for 10 år siden? For ti år siden bodde jeg hjemme og gikk siste året på videregående. Kom hjem til ferdig middag og nyvaskede klær;)( savn,he.he)

2. Nevn 5 ting du har/ hadde på "gjørelisten" din i dag?
Meg og veslemor dro og besøkte ei venninne i den nye leiligheten deres. Var ned til mamma og pappa og snek meg til middag( gjør det innimellom når jeg er gressenke:) ) Vaske klær,henge opp klær og legge sammen klær. Rydde hus og kose meg med scrapping.

3, Snacks jeg liker?
Sjokolade!!!!!!!!!!!Får aldri nok av sjokolade.

4.Ting jeg vil gjøre som millionær. ( litt mere realistisk enn milliardær tross alt;) )
Bygge på huset og få en anleggsgartner til å komme å gjøre noe med min 3 mål store tomt . Den eneste beplantningen pr dags dato er to ripsbærbusker. Betale gjeld ..Sikre lillemor og hjelpe familie. Støttet forskning innenfor nervesykdommen Multippel sklerose.

5.Steder jeg har bodd?
Frei,Elverum og Oslo

De fleste har vel fått en sånn utfordring nå, så jeg sender den videre til de som har lyst til å ta den:)

4 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Hei

Du må virkelig ha meg unnskyldt hvis det var din uteplass jeg hadde stjålet bildet fra ;-) Slettes ikke meningen, altså. Nåja, vi kan alle ønske vi hadde slike herlige uteplasser å kunne slappe av på, men vi får vel ta til takke med det vi har fått utdelt.

Om det ikke var din uteplass, så har jeg iallefall vært på besøk i kjøkkenet ditt, stua di og på soverommet. Veldig koselig hjemme hos deg. Og for ikke å snakke om Vesla på bildet i side-elementet, der hun ligger med stumpen i været og sover så søtt i sin rosa kjole. Alldeles bedårende ;-)

Ha en fin dag, vi høres igjen.

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Ja sender graveren videre til deg jeg;) Det stod noe lignende i prospektet da vi kjøpte her og, og har til tider vært nesten svømmebasseng i kjelleren her og...håpløst! Ha en flott dag! Så nydelig det bildet av jenta de på siden er forresten:)

Christinas låvebutikk sa...

Så koselig det er hos deg og takk for hyggelig kommentar!
Det er jo skikkelig innevær så her fyres det opp og tennes t-lys!
Ha en nydelig dag uansett vær!
Og velkommen innom når dere måtte ønske det!

Unknown sa...

Så koselig blogg, du har. artig å stadig oppdage nye blogger her i denne store blogglandia...
såg du var fra møre og romsdal, jeg er fra Smøla, og rimelig fersk innen blogg.
ha en fortsatt fin kveld.