tirsdag 1. juli 2008

Forsøk på å sy pute


Har aldri sydd en pute før,men med friskt mot begynte jeg..Hadde sett så mange fine puter med blonde rundt, men herlighet som den blonden lever når man skal sy den fast!! Ante ikke hvordan jeg skulle få til lukkingen heller..endte opp med å sy bånd av putestoffet, knyttet dem til sløyfer..Etter forholdene synes jeg den ble ganske søt.Lit skjevheter her og der, men pytt pytt:) Ikke fokuser så mye på skrukkene, hadde ikke tid til å stryke før jeg hadde inni puten..litt ivrig.he.he. Er det noen som vet om en plass de selger sånn "stryk på papir" Jeg har kjøpt på en bokbutikk her, men koster 300 kr for ti ark..Blir litt dyrt synes jeg..Lurer på om kanskje biltema har? Blir glad for tips:) Ha en flott dag der ute!

14 kommentarer:

Meg sa...

Så søt pute!
Fotobutikker har sånn papir ellers binders og bokhandler. Tror jeg betalte rundt 100 kr for 20 (50?) ark.

Huset i skogen sa...

Synes den ble fin jeg! Og lukkingen med sløyfer gjør den bare enda finere synes nå jeg da:) Ble litt forelsket i den Tildadukken du har sydd til datteren din. Den må virkelig falle i smak i barnehagen!

Tove sa...

Oj, sann... forsøk sier du?! Den var jo superfin!! Flink er du:)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Putene dine ble kjempeflotte...
Jeg bruker å kjøpe overføringsarkene hos Claes Olsson, og er kjempefornøyde med de...

Ha en koselig kveld...

Anonym sa...

heia søta!!
NYYYDELIG altså!!
Misunner deg for dine utrolig kreative egenskaper.. Du er super flink!
Kanskje jeg skal sjekke claes olsson for deg nå som jeg likevel er i trondheim.

Geirunn

Anonym sa...

Du er bare helt utrolig flink, som kan lage så masse fint. superkvinne

Nunne sa...

Gratulere med ny bil!
Og ny pute. Begge deler var fine. Ikke fokuser på skrukkene,du er FLINK, jeg likte den med en gang...
Håper du syr flere. :))

mali-mo sa...

Nydelig pute du har laget! Jeg ser IKKE skrukker! Fotobutikk og bokhandel har slike ark, ikke alle, men noen. ;)

Har sagt det før, men må bare si at bildet på sidenmargen din, av datteren din som sover, bare er hely nyyyydelig!

Hulda sa...

Puta ble jo søt. :) Har også sydd endel puter i den stilen, de blir så fine.

♥ H@rmoni ♥ sa...

For en flott pute!
Den Tilda`n var jo bare helskjønn også! :O)
Flinke du!
God sommer!

tinemor sa...

Ps! Det ligger noe til deg inne hod meg! ;-)

tinemor sa...

Så flott pute!!!
Den likte jeg!
Jeg pleier å kjøpe papir til slikt på nett hos inkClub.
De har ok priser.
Ønsker deg en flott uke!

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Takk for koselig kommentar! Og ja, det stemmer at det ligger en del innsats bak, men det er liksom en del av livsstilen...det er verdt det for å kunne bo fritt og godt, føler jeg :-)

Morsomt at du også holder på med hester! Jeg har funnet ut at det faktisk er en del hestedamer blant oss interiørbloggere :-)

Vesken du har sydd er bare lekker, og jeg som ikke syr selv blir mektig imponert av at det går an å lage slikt selv...

Ha en flott helg!
Hilsen Britt :-)

Anonym sa...

Den var kjempefin. Moro med det en har laget selv . Hilsen strikkeogheklelise.blogg.no

Ta gjerne en tur innom