søndag 22. juni 2008

Sommer Tilda




Vil si tusen takk for alle kjempekoselige kommentarer.Skal ta meg en bloggrunde i kveld å besøke dere:) Lillemor skal begynne i barnehage til høsten.Fikk et skriv fra barnehagen om at alle barna skal ha en egen dukke, som de setter opp når barna kommer på morgenen. Da måtte det jo bli en Tilda:) En veldig sommerlig og søt tilda dette,men skal jo stå i stil til lillemor som eier henne, og hun er det søteste jeg vet;) Ha en strålende søndag der ute i blogglandia, her titter solen så vidt frem:)

15 kommentarer:

micano sa...

veldig søt liten tilda!!!
Syr du selv?

tinemor sa...

Åh, så søt Tilda!
Den kommer sikkert alle de andre i barnehagen til å mizunne henne ;-)
God søndag!

Sologbolig sa...

Det var ei flott Tilda dukke. Er det samme dame (Tone Finnanger) som har gitt ut bl.a. boka "Tildas jul" som står bak designen av disse dukkene? De er jo kjempeskjønne. Ha ein fin søndagskveld

Anita sa...

Det var koselig!! Ville nok blitt en Tilda her også da, men er ikke noen tradisjon på det her! Kjempesøt liten venn! ha en god uke!!

Unknown sa...

for en koselig tradisjon! så koselig for de små. og en nydelig tilda...! jeg er veldig glad i tilda-konseptet selv. men jeg er ikke flink til å sy, så jeg overførte mange av mønstrene til tre istedet! skar ut og malte. mye lurere for en med ti tommeltotter når det gjelder nål og tråd...

Anonym sa...

Hei!
rotet meg bort i bloggverden, tror jeg tok en venstre hos Mali-mo og pluttselig var jeg her! kjempe koselig blogg, mye fint å se på! nå har jeg vært her lenge så nå må jeg skynde meg hjem!

tinemor sa...

Tusen, tusen takk for de flotte lavendelposene!!!!!!!
De var enda flottere i virkeligheten!
Ønsker deg en riktig god helg!
Ps! Har trekkning på siste innlegget mitt, om du vil skrive deg på :-)

Anna Lisa sa...

Tusen takk for veldig koselig helsing:)
Det er godt å vere heime og eg kosar meg. Tar det med ro og passar på å kome meg til igjen. Det var ein tøff opplevelse ja.
Men lillegutt er frisk og nydelig og da glemmer man fort på en måte.

Tilda er så søt. Har lyst å sy slike og gi i gåve til mine søstre. Kansje eg får tid ein gong:)
Men foreløbig må eg vente med slikt.
Nå er det amming og trilleturar og husarbeid...
Kos deg vidare med sommar og forhåpentligvis sol også etterkvart:)
Klem

home 4us sa...

Kjempeflott blogg!
Deg kommer jeg til å besøke igjen. Ha en riktig god helg:)

Midnattsola sa...

Så nydelig Tilda! Den var skikkelig fin!

Så snill du var som sendte sånne fine poser til Tine; det var på hennes blogg jeg fant linken til den koselige bloggen din.

Her var det mye fint; vakre poser og søt jakke - osv osv! Så flink du er som har lært deg å strikke; jeg drømmer også om å strikke noe mer enn et ammeinnlegg en vakker dag=)

Så heldig du var som fant melposen! Skikkelig morsomt med ting som har vært besteforeldre eller oldeforeldre sine; det er ting med sjel i!

h.espe sa...

Ja sukk - Portveien er bare så idyllisk. Tenk å hatt din egen lille hytte der... Drømmer!! Vel, er jeg heldig, får jeg "passe" hytta et par uker i juli. Det hadde vært gøy!!

Så flott Tilda du har laget! En dukke "lillemor" verdig det der - skikkelig søt!!!

Så gøy med ny bil, gratulerer!, wrom, wrom...

Ha en superflott helg - kos deg masse!!

Klem fra Hildegunn :o)

lilleann sa...

Hei, første gang jeg titter innom her, og her var det mye flott! :)Koselig blogg og et nydelig hjem du har :)Liker stilen din veldig godt! Det soverommet deres var bare lekkert!!!

Med ønske om en strålende god helg :)

home 4us sa...

Hei igjen!
Du finner oppskrifta på PT-design hefte nr 75.
Klem:)

Midnattsola sa...

Hei=)

Jaså, så du bor på Frei; ja, vi begynner å bli noen bloggere fra Kristiansund og Frei nå, ser jeg. Artig det!

Synes det er lurt å ikke opplyse om så altfor mye, så jeg er også litt paranoid; vi er tross alt på internett, så det er best å ta sine forholdsregler=}

God helg!

Christinas låvebutikk sa...

Heia!
Så fin Tilda!
Og de lavendelposene dine er RÅ lekkre!! Skal si du kan håndarbeid!
Ha ei nydeig uke!