fredag 20. juni 2008

Små venninnegaver...

Har hatt en bitteliten bloggtørke..som gressenke med ei lita tulle på ti måneder er det ikke alltid tiden strekker til..Når lillemor sovner klokken syv sovner mor i sofaen...Men i kveld har jeg fått sydd noen små lavendelposer.Koste meg. Er koselig å kunne ta meg seg en liten ting til en venn man setter pris på:) Motivene har jeg kopiert på skriveren fra et ark jeg kjøpte hos Roser og rot for lenge siden. Pyntet litt ekstra på hyssingen med papirblomster og perler. Fargen på blomstene lyver litt, de er brunrosa i virkeligheten...,så ikke så fine ut på bildet.( men det er de alså he.he)

Ønsker alle ei riktig god helg:)




12 kommentarer:

tinemor sa...

Så nydelige!
Lyst til å komme på besøk til meg??! He, he
God helg!

Anonym sa...

Så søte lavendelposer du har laget. Har sett andre som også lager slike. Har også lyst, men har ikke tid. Nyter synet av de som andre har laget istedet.
Hilsen Minmill

h.espe sa...

Så utrolig nydelige lavendelposer du har laget :o) Heldige er de venninnene som får en slik gave...

Ha en fin dag videre og en herlig helg!!

Den gode feen sa...

Så knallskjønne posar du har sydd! Ha ei fin helg :)

Sommerseth sa...

Så søte de var. Jeg får varme gode følelser av gammeldagse ting:)

Jeg ser forresten at du interesserer deg for hest. Jeg har SÅ lyst å begynne å ri, og hadde ikke hatt så mye i mot å ha en liiten hest, akkurat stor nok til å bære meg:)(Mr Høy Og Mørk liker ikke hester, men pytt, det skal være en liiiten hest, som bare er min)


-Meggiepeleggi

Huset på toppen sa...

Så flotte små venninnegaver du har laget:-) Heldige venninner, som har deg som lager fine gaver!!

Ønsker deg en fin fredag og god helg!!

Anonym sa...

Hva med søskenbarn-gaver? høres ut som en strålende ide, spør du meg :)
Neida, men sånn helt seriøst 01.27, når legger du deg? *riste på hodet*

tinemor sa...

Åh, så snill du er!
Men det var nå ikke sånn ment...
Blir jo kjempeglad for å få en slik flott gave, men du skulle jo bruke den til å gi når du var invitert bort.... ;-)

Hulda sa...

Så søte poser du har sydd. Jeg har brukt noen av de samme motivene på ting jeg har sydd. De er kjempefine. :)

Anitas hus sa...

For noen nydelige lavandelposer. Så gøy og få en liten vennine gave.
Forstår godt at du er sliten på kveldene når du er gressenke med ei lita tulle på 10 mnd. en fin men veldig aktiv alder;)
Håper du får en fin helg!
Klem:O)

Tyra sa...

Weee, for noen nydelige små poser. Når du får tid og overskudd, syr du noen på bestilling også? Kjøper gjerne et par stk, jeg, altså:0))
Ha en strålende helg!
Hilsen Cathrine

micano sa...

Kjempefine venninnegaver du har laga!! Jeg liker også å ha med meg en liten ting til mine venninner!

Kjekt at du vil være med på pay it forward! Du kan sende meg adressen din til micano@gmail.com :-) så får jeg se hva jeg kan få til..

Ha en feiende flott lørdag!