onsdag 11. juni 2008

En avgjørelse og en sliten Elna

Har bestemt meg for å ikke legge ut noen bilder av tulla.Skulle slette bildene fra forrige innlegg,men hele innlegget ble borte.. :(

Min gamle( veldig gamle) symaskin med det klingende navnet Elna har bestemt seg for å pensjonere seg. Klandrer henne ikke da hun har vært i tro tjeneste i sikkert 50 år.Det er mormors gamle maskin som mamma i sin ungdom fikk overta. Men blir ikke mange Tildaengler å vise frem til julemessen( ja, må begynne tidlig;) ) om jeg ikke har symaskin. Så mamma kom i sted og tilbød meg å låne hennes en stund.!! Så da kan det hende det dukker opp et par natta engler på denne bloggen etterhvert og. he.he Med seg hadde mamma den søteste kjøkkenkluten hun har strikket. Med heklekant til og med. Den må nok bare henge til pynt den kluten. Et lite tips til de som strikker håndduker og kjøkkenkluter: Nå er det 10 kr nøste for sport bomullsgarn på spar kjøp..,men det vet vel kanskje de som strikker mye..he.he.
En sliten Elna;) som gir fra seg hundre undertråder når man prøver å sy??
Luksus kjøkken kluten min:)

10 kommentarer:

Fru Langtind sa...

Hei

Ser at du også er relativt ny i bloggverdenen...da er vi to:) Vanskelig å vite hvordan alt funker i starten, er virkelig en hel verden her inne:)
Ser iallefall at du er godt i gang:)...mye fint her inne... Dere har et nydelig soverom! Og kommoden på stuen din bare elsker jeg! Blir gøy å titte innom her! Hjertelig velkomme til meg også:)

Klem fra Fru Langtind

Sommerseth sa...

Tusen takk for oppmuntringen ang kjøring. Jeg trenger det, for det føles som om jeg ALDRI vil få lappen, og har mareritter om at jeg kjører uten lappen og blir tatt av politiet og ...ler.ja.

Veldig søt klut du har fått:) Selv jeg som er så lat fikk lyst å strikke og sy da jeg så dem:)



Ha en fin kveld og dag og morgen



-Meggiepeggibeleggi

♥bagatellar♥ sa...

Så skjønn den vesle tulla di, og ser hun er like flink som mine var til å hjelpe mor å rydde hihi. Kan bare love deg en ting, de blir ikke bedre med alderen...

Made in heaven sa...

Så søt liten prinsessen du har! Hun minner meg litt om datteren min der hun ligger å sover...Er det ikke morsomt når de drar fram alt mulig. Føles ut som jeg går å rydder konstant...

Anita sa...

Søt klut da ;)
Koslig blogg du har, og flott inngangsparti.

mali-mo sa...

Koselig å lese litt om deg også, må jo bli litt kjent når det er nye her vet du hehe. Fine strikkekluter, det der er nok et prosjekt jeg kunne likt, akkurat passe størrelse på for at jeg ikke skal gi opp hehe.

Christinas låvebutikk sa...

Innom for å ønske deg god helg!!
Hilsen fra kvalvika!

Anna Lisa sa...

Fine kjøkkenklutar, nydelig farge.
Gøy å lage slike.

Takk for titten innom bloggen min:)
Koselig!!
Ha en fin kveld vidare.
Klem

Prinsesse Elin sa...

Er innom for å ønske deg en herlig lørdag og ei flott helg. Masse klemmer fra Elin:O)

Eli sa...

Hei fin klut du har fått av mamman din,kjempefin blogg du har.Ha en fin søndag.