torsdag 5. juni 2008

Glimt av vårt soverom







Et par bilder av vårt soverom. Rommet er malt i en lys blå farge( Utrolig beroligende farge) og en fondvegg med tapet. Nattbordene fikk jeg av min farmor.De har fått seg et par strøk med malekosten og en omgang med sandpapir etterpå. Lamper fra ikea.Liker lampefotene,men er ikke så glad i skjermene. Kommoden er også fra ikea. Sengeteppet har min gammeltante heklet, byttet det med mamma mot et sengeteppe fra Kid. Snille mammaen min:)


Kjolene til vesla henger på en liten hylle min far har snekret. Og lille vesla mi ligger og sover etter en lang dag i solen:)


Takk for at du tittet:)

7 kommentarer:

Guro sa...

Så mange nydelige bilder du har fra hjemmet ditt!
Tusen takk for koselig kommentar på tøflene jeg har laget. Det setter jeg virkelig pris på. Ingenting er så trivelig som at noen får så lyst på noe av det jeg lager at de spør om jeg vil lage på bestilling. Akkurat nå føler jeg at jeg har det litt travelt, og er usikker på om jeg vil klare å lage noe på bestilling. Når ville du isåfall ha de ferdige?

Tyra sa...

Ååå, så søt lillegull er, da!!
Og vet du,jeg syntes inngangspartiet deres ble flott jeg, med blomster og lykt!Det er så lite som skal til!
Apropos det, det er jo ikke mye som skal til for at en kjedelig, bitteliten gang skal bli litt koseligere heller! Bare viktig å ikke overmøblere! Men litt lys farge, noen lys og blomster, og vips, så føler man seg velkommen med en gang.Etter at jeg malte min gang (og tusen takk for kommentaren)merker jeg at jeg faktisk får mer energi også, når jeg kommer hjem, i forhold til hvordan det var før! Det er jo en fin ting å sette igang med en dag det er overskyet, da. Eller vente til høsten...
Ha en fortsatt flott dag og helg!!
Hilsen Cathrine.

Sologbolig sa...

Hei og takk for hyggelig besøk i bloggen min. For eit delikat og koselig soverom dere har. Blått er utvilsomt flott! Ser på det forrige innlegget ditt at du har malt furukjøkkenet ditt, det har eg også planer å gjøre med mitt. Kan eg spør om kva for ein type maling du brukte ?? Ha ei flott helg og kos deg med denne skjønne, lille datteren din.

Hulda sa...

Takk for titten! Det ser virkelig fint ut på soverommet deres, luftig og lett. :)

Rosa sa...

For eit herleg soverom! Nydeleg farge, og kjempefint tapet. Og så var dei søte kjolane på veggen ein fin detalj.

Tusen takk for kjekk kommentar hjå meg - ha ei god sommarhelg med veslejenta di!

Karna sa...

Så koselig dere har det, kjempe fint.

Ha en fin helg i solskinnet, er så fantastisk!

Unknown sa...

masse koselige bilder.
ha en deilig dag