mandag 3. november 2008

scrapping på lerret















Vi har vært uten nett en stund, men i dag kom neas mannen og fixet det:)





Har prøvd meg på å scrappe litt på lerret. Ei lita venninne av frøkena mi ble et år her om dagen. Laget et bilde av henne og et med henne og mammaen hennes. Det falt heldigvis i smak. Jeg synes det er litt skummelt å gi bort hjemmelagede ting, tenk om de ikke liker det?? ! Det tredje bildet var det første jeg prøvde meg på.Vet ikke helt hvor jeg skal ha det enda, eller om det blir en julegave. Om det er av interesse lager jeg gjerne sånne på bestilling. Bare send meg bilde på mail og fortell om hvilke farger og pynt og tekst du eventuelt ønsker.



Ha en strålende uke alle dere bloggdamer!:)

3 kommentarer:

tinemor sa...

Nydelige bilder!!!

Hulda sa...

Så fine disse scrapbildene dine ble. Flott komponert, syns jeg. :) Søt jente.

Flott lampe i fattigmannssølv du har fått deg. Har et ønske om å få ei lignende til jul. Så får vi se da. ;)

Stjernebarna sa...

så fine lerret du ha scrappa:-) men du sa lavendelposan du lage...sryk du på bilde på dem el??