lørdag 19. juli 2008

Award og Veske for dummies.








Jeg har fått en award fra Tinemor!! Så koselig.. Man skal gi den til minst syv andre og da velger jeg å gi den til:


Den gode feen


Bo


Hulda


Christinas interiør


Emmeline


Hespe


Mali-Mo




Egentlig vil jeg gi den til alle i bloglandia, for det er vakre blogger alle sammen:)




Her er det lenge siden forrige innlegg, men mannen har kommet hjem og vi holder på å male gang å pusse opp barnerom, samtidlig som vi bare koser oss som familie:) Seks uker borte er lenge så vi skal jo gjerne ta igjen så mye tapt tid som mulig..Ikke bare bare å være sjømann. Jeg har hatt bursdag og jeg har fått så mye fint! Kommer med bilder i morgen.. Hadde sååå lyst til å sy meg en veske og jeg fant en oppskrift med det fortreffelige navnet: Veske for Dummies..he.he. Jeg må si at jeg ble fornøyd, den ble da ganske så søt. Har bilde av lillemor frempå..En gammel blonde jeg fikk av min mormor og en liten engel henger i den ene hanken, den har jeg fått av min mor.Det blå blomstrete stoffet kjøpte jeg på cathrines quiltestue når jeg bodde i oslo, for tre år siden..Nå fant jeg endelig noe å bruke det til.he.he. Bildene lyver litt, for vesken er ikke så skrukkete som den ser ut på bildet:( Kamera fanger jo opp alt som det blotte øyet ikke kan se.... Nå skal jeg ta meg en skikkelig bloggrunde:) ja, jeg er en liten nattugle:)
Lommen inni vesken:

:

10 kommentarer:

SiljeVanilje sa...

For en søt veske!!:) fikk også lyst til å prøve meg på en sånn!:)

My home is my Castle sa...

For en nydelig veske !!!
Fantastisk....

Sommerhilsen

Stjernebarna sa...

så fin den ble da:-)vil du dele oppskriften eller link til den??
fikk lyst til å prøve den jeg også,har mange barn og vise frem:-)hihi

ha en fin helg

Randi

Charlotte sa...

Superfin veske!!! Spør som tulla i skogen om du vil dele oppskriften eller link til den... Kunne godt tenke meg å sy en sånn veske til ungenes bestemødre.

Ha en fin helg :D

Memories sa...

Hei! Fin blogg du har!

Er selv gift med en sjømann så jeg vet alt om det å skulle ta igjen alt når han kommer hjem..hehe!
Den veska var jo kjempefin, holder selv på å "øve" meg litt på symaskinen. Kjempemorro!!

Fortsatt fin sommer!!

Jorunn sa...

Sying for dummies... det hadde kanskje vært noe som til og med jeg fikk til det da ;0) Vesken ble i alle fall aldeles nydelig!

Unknown sa...

så søt den ble. hjelpe meg, så kreative alle i blogglandia er i sommer...jeg blir litt svett, jeg...men nå er jeg analfabet med symaskin også, da...

Christinas låvebutikk sa...

Så flink du er! Nydelig veske!!!
Tar inn bestikket ja i den nye farven!!! Skal ta inn masse!!
God helg!!!!

Stjernebarna sa...

takk for link til oppskrift.hihi,litt morsomt at du bor på kvalvåg da:-)vi bor i Møst,kansje vi har møttes uten å vite det da:-)hehe...gutten vår blir 9 mnd den 25 nå.så da er de vel nesten jevngamle barna våre da:-)morsomt.

Randi

frk.Kreativ sa...

Så søt veske! Syns puta di var fin og jeg,da :) Og ikke minst vesla der hun lå på magen og sov. Ha en go sommer og takk for koselig hilsen hos meg!