torsdag 29. mai 2008

Oppfriskning av inngangspartiet.

Inngangspartiet vårt er helt sorgen. En trist liten murtrapp og
masse ugress med litt grus. Blir ikke gjort noe med det aller først
heller, står ting lenger opp på prioriteringslista,men sånn er det
når man velger å kjøpe et hus fra 1936. he.he.
I dag bestemte jeg meg for at jeg kunne nå pynte opp litt da, så
blomster ble handlet inn, verandakasse skrudd opp, fikk hengt
opp lykta jeg kjøpte for evigheter siden og malt et strøk på døra
og viduet. Finværet har med seg masse energi! Og jeg ble
veldig fornøyd med resultatet jeg:) Om noen lurer på hva den
jernstangen midt på veggen er, så er det en brannstige. Ikke så
veldig estetisk,men vi føler oss trygge og da får det ikke hjelpe
at den ødelgger litt av utseendet;)

Den store blomsterpotten er lavendel.Lukter helt himmelsk når man går forbi!!!!

2 kommentarer:

tinemor sa...

Velkommen til blogglandia! Håper du vil trives her!
Jeg syns inngangspartiet ditt var veldig fint jeg!
Litt ugress har vi jo alle. ;-)
Så gøy med benken din, og at jeg kunne være til inspirasjon. Det gav litt ekstra!
Ha en strålende natt og fredag.

Hulda sa...

Å, så flott du har det ved inngangen, det bordet var nydelig. Flott blomsterkasse med granium også.